Nu kan du bruge chatbotten Karla til at søge på hjemmesiden

Kundeservice på Energi Ikast hjemmeside med søgning via chatbotten Karla


Karla er designet til at hjælpe brugerne med at søge efter informationer på Energi Ikasts hjemmeside. Den søger og finder interne oplysninger på siden og giver vejledende svar - ligesom Energi Ikasts medarbejdere ville gøre. 

Forbrugerne kan bruge Karla til at finde svar på ofte stillede spørgsmål, men hvis du har brug for yderligere hjælp eller hvis du hellere vil tale med en af vores søde medarbejdere i kundeservice, kan du altid kontakte os via telefon, mail eller Facebook.  

Chatbotten, eller søgefunktionen, som vi også kalder den, er bygget på AI-platformen ChatGPT. Den er nem at bruge og kommer med gode svar. Du kan se den på alle vores sider som en lille taleboble nederst i højre hjørne og du kan også finde en større udgave af den under Kontakt os

Hvis du allerede er andelshaver i Energi Ikast og dermed forbruger, kan du også besøge minForsyning, hvor du kan se dit forbrug, årsopgørelser, regninger og meget mere. Du kan logge på minForsyning her eller via knappen øverst i højre hjørne.