Energi Ikast på sociale medier
Vi vil være der, hvor vores kunder er og vi vil bruge energien på jer.
Fra starten af april er Energi Ikast i luften både med en ny Facebook-side og en Linkedin-side. En stor del af vores kunder finder deres informationer online og derfor har vi valgt også at være synlige på sociale medier. Vi har i Energi Ikast en ambition om at yde et højt serviceniveau til vores forbrugere og være synlige både lokalt og online. Med ansættelsen af Rune Kaldau som kommunikationsmedarbejder fra starten af det nye år er det blevet muligt at sætte ekstra fokus på synligheden og fra april inkluderer det også de sociale medier.
Vores kunder får således en platform, hvor de kan henvende sig til os og vi får en mulighed for at komme ud med informationer og historier. Så hvis du er på de sociale medier, vil vi gerne opfordre dig til at trykke like på vores Facebook-side og følge os på Linkedin. Vi vil gøre vores bedste for at svare på henvendelser og vi håber, at vi kan være med til at give jer et tættere forhold til jeres forsyningsselskab. Vi er som forbrugerejet forsyningsselskab netop kundernes selskab og derfor er det vigtigt for os at være tilgængelige der, hvor kunderne befinder sig.
Vi glæder os til at fortælle flere historier om Energi Ikast.