10 Års Digital Rejse: Sådan Har Energi Ikast Forbedret Kundeservicen

Smilende kundeservicemedarbejder i receptionen taler med kunde i headset


Hos Energi Ikast har vi gennemgået en spændende digital omstilling de seneste år, der har gjort det nemmere for både os og vores kunder at håndtere årsopgørelser og afregning. Ved at blive mere digitale har vi opnået mange fordele.

Et gammeldags brev
En af de største fordele ved omstillingen er, at vi kan sende informationer og opgørelser ud på mail til langt størstedelen af vores kunder i stedet for på brev. For nogen lyder det allerede gammeldags med et brev, men vi sender stadigvæk en del breve til vores kunder. Brevene er længe undervejs og det sker desværre ofte at brevene kommer retur til os fordi de ikke kan leveres. Vi er glade for at kunne yde en god service til alle vores kunder, men med mails sparer vi tid og ressourcer, og det er en mere miljøvenlig løsning. For vores kunder betyder det, at de hurtigt og nemt kan modtage deres årsopgørelser og andre vigtige dokumenter direkte i deres indbakke.

Den bedste service du kan få
Med vores digitale systemer kan vi hurtigt og effektivt behandle data, hvilket giver os bedre mulighed for at hjælpe de kunder, der har spørgsmål til deres opgørelse eller regning. Dette betyder, at vi kan yde en endnu bedre service og sikre, at vores kunder får den hjælp, de har brug for.

Kundeservicemedarbejder med headset på går fra sit skrivebord med nogle papirer i hænderne
Foto: Grim Studio - Kundeservicemedarbejder  

10 års rejse fortsætter
Den digitale omstilling vi har været igennem de seneste 10 år, er en proces, der fortsætter og der åbnes hele tiden døre for nye muligheder i det digitale univers. For kunderne er der mange fordele og på vores platform, minForsyning, kan du for eksempel nemt logge ind og se årsopgørelse, følge energiforbruget og finde tidligere regninger. Du kan også opsætte en lækage-alarm på dit vandforbrug, så du får besked, hvis systemet har mistanke om en utæthed. De forskellige funktioner giver vores kunder en nem adgang til deres oplysninger og hjælper til at have mere kontrol over energiforbruget. Det kan blandt andet bidrage til at identificere områder, hvor der kan spares energi og penge.

Log på minForsyning
Vi er enormt glade for de forbedringer, vi har opnået gennem vores digitale omstilling, og vi ser frem til at fortsætte med at levere en fremragende service til vores kunder. Vi opfordrer alle vores kunder til at logge ind på minForsyning og drage fordel af de mange muligheder, den digitale platform tilbyder.